بیوگرافی

جدید ترین بیوگرافی روز

بیوگرافی

جدید ترین بیوگرافی روز

بیوگرافی سال جدید از مهناز افشار

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۰ ب.ظ

بیوگرافی سال جدید از مهناز افشار

 

مهناز افشار، بازیگر شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او به واسطه موقعیت هنری، زندگی شخصی و خانوادگی و فعالیت‌های اجتماعی اش در سال‌های اخیر به یکی از سلبریتی‌های جنجالی در ایران تبدیل شده است. افشار زندگی حرفه‌ای و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. در ادامه نگاهی به زندگی و کارنامه مهناز افشار داریم.

 

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد سال ۱۳۵۶، در تهران است. دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، استاد برجسته تئاتر و بازیگری تعلیم دید. زندگی در یک خانواده مذهبی باعث شد که او با محدودیت‌ها و نارضایتی‌هایی برای کار بازیگری روبه رو شود، اما نارضایتی خانواده در نهایت نتوانست فعالیت حرفه‌ای او را محدود کند.

مهناز افشار در دوران دبیرستان

بسیاری از سلبریتی‌ها غیر از شغل حرفه‌ای خود، به صورت تفننی و تفریحی به مشاغل دیگری هم روی می‌آورند، مهناز افشار هم از این دسته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۰
alireza rahmani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی